Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

О европској аутоиндустрији и кинеским аутомобилима, за Forbes пише Миљан Премовић

🚗 Европска аутоиндустрија губи тржиште које је сама створила

📉 Деценијама су европски произвођачи аутомобила улагали у кинеско тржиште, преносећи знање, технологију и производне стандарде. Данас, ти исти кинески брендови — BYD, MG, Geely — користе то знање да освајају европско тржиште, нудећи више за мање.

💡 Уместо да се фокусирају на иновације, европски произвођачи покушавају да монетизују основне функције. BMW је покушао да наплаћује грејање седишта путем претплате, док Volkswagen нуди доплату за додатне коњске снаге које су већ физички присутне у возилу. Овакве праксе не само да иритирају купце, већ и показују стратешку дезоријентацију индустрије.

🇨🇳 Кинески раст није чудо — то је последица европске непажње.

👉 Прочитајте целу анализу на Forbes-у: https://forbes.n1info.rs/biznis/auto-industrija-gori-a-evropski-proizvodjaci-se-cesljaju

Прочитајте још