🚗 Европска аутоиндустрија губи тржиште које је сама створила
📉 Деценијама су европски произвођачи аутомобила улагали у кинеско тржиште, преносећи знање, технологију и производне стандарде. Данас, ти исти кинески брендови — BYD, MG, Geely — користе то знање да освајају европско тржиште, нудећи више за мање.
💡 Уместо да се фокусирају на иновације, европски произвођачи покушавају да монетизују основне функције. BMW је покушао да наплаћује грејање седишта путем претплате, док Volkswagen нуди доплату за додатне коњске снаге које су већ физички присутне у возилу. Овакве праксе не само да иритирају купце, већ и показују стратешку дезоријентацију индустрије.
🇨🇳 Кинески раст није чудо — то је последица европске непажње.
👉 Прочитајте целу анализу на Forbes-у: https://forbes.n1info.rs/biznis/auto-industrija-gori-a-evropski-proizvodjaci-se-cesljaju