Intelligence

Klijent Login

Za postojeće klijente

Mystery shopper Login

Za postojeće tajanstvene kupce

Obuka i edukacija

Za nove tajanstvene kupce

O brendu Srbije u 21. veku; Za RTS govori Miljan Premović

U jutarnjem programu Radio-televizije Srbije, Miljan Premović, stručnjak za marketing i osnivač Intelligence.rs, govorio je o kompleksnosti i značaju nacionalnog brenda Srbije. U razgovoru sa voditeljem Markom Ivasom, Premović je istakao da brend zemlje nije samo turistička kampanja, slogan ili logo, već način na koji nas svet doživljava – kroz kulturu, istoriju, sport, nauku, diplomatiju i svakodnevno ponašanje građana.

„Srbija mora da krene od sebe – od svog identiteta, kulturnog nasleđa, slavne prošlosti i univerzalnih vrednosti koje delimo sa svetom. Nacionalni brend se ne gradi preko noći, već kroz faze, uz institucionalnu koordinaciju i uključivanje dijaspore, biznisa, kulture i građana. Ne treba da bude cilj takničenje sa globalnim super-silama, već na one države i regione koji su značajni za nas, ali i mi značajni za njih.“ govori Premović.

Posebno je naglasio značaj dinastije Nemanjić, Svetosavlja i simbola koji nas povezuju kroz vekove, kao temelje na kojima se može graditi vanvremenski identitet Srbije. Srbije kao mesta dobrodošlice, utehe i rešavanja problema. Premović predlaže da se fokusiramo na sopstvene interese, interese onih kojima smo mi značajni i na naše autentične vrednosti.

Ceo razgovor možete pogledati ovde:

Pročitajte još