Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

Negativni komentari na društvenim mrežama su prilika za unapređenje

Sve češća pojava na društvenim mrežama su kupci koji javno iznose probleme koje imaju sa određenim brendom/kompanijom u nadi da će ih neko iz kompanije videti i rešiti ih. U 90% slučajeva, javi se još nezadovoljnih kupaca koji su imali sličan ili isti problem i svi otvoreno izražavaju svoje nezadovoljstvo poslovanjem datog brenda.

Ove, da ih nazovemo, javne rasprave, predstavljaju veliki izvor učenja za jedan brend/kompaniju. Tu njihovi kupci otvoreno govore šta je konkretan problem i daju brendu veliku mogućnost za poboljšanjem, rastom i razvojem.

Samom analizom komentara na društvenim mrežama oni se mogu svrstati u nekoliko grupa, razdvojiti po prioritetu te pripremiti akcioni plan rešavanja problema u cilju povećanja zadovoljstva kupaca. Istraživanja pokazuju da se čak 80% kupaca oseća više povezanim sa brendom kada im korisnička služba uspešno reši problem (izvor: cgsinc.com).

 

Прочитајте још