За Biznis.rs магазин наш директор Миљан Премовић је говорио о неуроекономији и неуромаркетингу. У чланку који је објављен у броју од децембра/јануара 2024 објашењено је симпликован неуролошки процес у доношењу одлука са аспекта економије и маркетинга.
На пример, маректинг је сам по себи мултидисциплинаран јер у себи садржи научно верификоване елементе из психологије, социологије, статистике, вероватноће, економије… а сада и делове неурологије. Изучавања у овом смислу су значајна јер доприносе јаснијој слици о потрошачима, али је Миљан Премовић истакао у разговору са новинарком да она не могу постати основа за одлучивање.
Дакле, иако се могу наћи тумачења да је довољно радити само неуролошка истраживања као основ за доношење одлука и да људи практинчно могу бити полу хипноситани и обављати куповину, то генерално није тако. Нити би то било нормално нити етички.