“Intelligence sam osnovao 2011. u Beogradu. Ideja mi je tada bila da pružim prevashodno domaćim kompanijama profesionalna istraživanja uz transparentu cenu. Strane istraživačke kompanije su kod nas imale kao fokus velike internacionalne klijente, a ja sam želeo da popunim jednu prazninu ponudom prilagođenu našim kompanijama. Vremenom se pokazalo da je taj recept dobar i kada su u pitanju strane kompanije, čak i one sa Forbsove liste 500.” kaže Miljan Premović i dodaje: ”Naš slogan od istraživanja do izvrsnosti upravo govori o našim namerama i kakvom razvoju težimo. Želimo da maksimizujemo rezultate u prodaji, usluzi, odnosu prema kupcima i prema zaposlenima i vrednosti brenda za naše klijente.”
Miljan Premović ima realizovanih preko 300 istraživačkih projekata i preko 10 godina profesionalnog iskustva u istraživanjima. Upravlja sistemom koji broj više hiljada saradnika u Srbiji. Svi domaći mediji kao i oni u regionu objavljuju njegova mišljenja u vezi sa uslugom, potrošačima i generalno marketingom. Gostuje na svim nacionalnim medijima, a njegove ocene preneli su i strani veliki mediji kao što je El Mundo, nacionalne agencije Grčke, Španije… Objavljivao je naučne članke, drži predavanja na Beogradskom univerzitetu i profesionalnim konferencijama, seminarima i vebinarima u zemlji i inostranstvu. Kreirao je arhitekturu za dva Online istraživačka softvera.
Na predlog Privredne komore Srbije, član je Parlamenta Privredne komore Beograda.
Vlasnici ili top menadžeri domaćih i stranih kompanija kao što su MPC Holding, Admiral Bet, Lilly, Comtrade, NIS Gazprom, DoorDash – Wolt Market, LC Waikiki, Porsche Grupa, Lukoil, Balkan Bet, Intercontinental, Maistra Group i mnogi drugi (jednako važni), su koristili nalaze istraživanja i stručnih mišljenja Miljana Premovića u strateškom i operativnom upravljanju. Iako je većina projekata kojim je rukovodio bila u korporativnom svetu, složena istraživanja je vodio na međunarodnim projektima u okviru EBRD-a, Svetske Banke, Tilburg Univerziteta kao i na domaćem polju.
Svetski mediji o Miljanu Premoviću
Nalaze takvih istraživanja su prenosili veliki svetski mediji kao što je Le Monde, nacionalne agencije Španije i Grčke ali i brojni domaći, Politika, RTS 1, PRVA, RTV, Tanjug, Beta i drugi.
Organizacija profesionalnih konferencija
Učestvovao je u organizaciji najvećeg međunarodnog profesionalnog mystery shopping događaja u Srbiji koju je sprovela globalna asocijacija MSPA. Potom je organizovao prvi srpski mystery shopping događaj pod nazivom MS DAY CLIENT.
Prvo onlajn reprezentativno istraživanje u Srbiji
Prvi u Srbiji je objavio naučno verifikovano istraživanje javnog mnjenja koje je sprovedeno onlajn sa interevalom poverenja od 95% i marginalnom greškom od ±2,85.
Zakažite sastanak da otkrijemo koja od naših ekspertiza najviše odgovara Vašim planovima za održivi rast.