Intelligence

Klijent Login

Za postojeće klijente

Mystery shopper Login

Za postojeće tajanstvene kupce

Obuka i edukacija

Za nove tajanstvene kupce

Kako pomoći kupcima da vas lakše kontaktiraju?

Sa aspekta kupaca, pronalaženje kontakt podataka kompanije predstavlja prvi korak ka rešavanju njihovog problema. Taj korak treba da bude jednostavan i lak. Međutim, istraživanja  pokazuju da čak 41% svih ispitanih kompanija nema kontakt informacije vidljive na svom web site-u ili su ti podaci slabo vidljivi. (www.superoffice.com)

Kompanije koje su se našle na listi najboljih u svojoj klasi, imaju adresu e-pošte i/ili broj telefona veoma jasno vidljiv na početnoj strani njihovog web site-a te su olakšali kupcima da ih što pre pronađu. Osim što olakšava kupcima kontakt, ovakav potez kompanije odaje utisak kupcima da oni žele da ih čuju i da žele da im pomognu u rešavanju problema. Kupci ističu da je frustrirajuće kada kompanije svoje kontakt podatke drže na nekim teško dostupnim lokacijama svog web site-a te im je potrebno vremena da istražuju ne bi li stupili u kontakt.

Nadovezujući se na ovo istraživanje, kompanija KoMarketing Associates je sprovela svoje istraživanje, te su otkrili da će čak 79% B2B kupaca napustiti web site ako kontakt podaci nisu vidljivi. Dakle, ovo nije problem samo kod redovnih kupaca, već postoji riziku gubitka i nove poslovne saradnje.

Pročitajte još