Briga o kupcima i merenje njihovog zadovoljstva predstavljaju jedan od najvažnijih programa svake uspešne kompanije.
Na zadovoljstvo kupaca utiču faktori poput kvaliteta proizvoda/usluga, pouzdanosti, fleksibilnost u procedurama, ali jedni od najvažnijih je faktor ljubaznosti i znanja prodavaca
Prodavci koji su nasmejani, rapsoloženi, imaju dovoljno znanja i trude se da na pravi način predstave proizvode svoje kompanije pokupiće simpatije kupaca što će pozitivno uticati na prodaju, lojalnost te na samu kompaniju!
Izveštaj o osmesima (Smiling report) predstavlja izveštaj u kome je prikazana analiza ponašanja zaposlenih u nekoliko industrija posmatrajući tri kategorije u većini ekonomija sveta: Osmeh, Pozdrav i Dodatna prodaja.
Podaci se prikupljaju mystery shopping metodom koja se sprovodi na projektima širom planete i prikupljaju ih najbolje mystery shopping agencije u okviru MSPA asocijacije (među kojima imamo čast i mi da budemo). Ovogodišnji izveštaj pruža kratak sažetak preko 5 miliona procena koja se tiču Osmeha, Pozdrava i Dodatne prodaje u 68 država tokom 2019. godine.
Smiling report se objavljuje od 2004. svake godine.