Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

Да ли је новац бренд? За РТС говорио Миљан Премовић

У емисији Јутарњи програм на РТС-у, оснивач и директор наше компаније Миљан Премовић је заједно са проф. Велјком Мијушковићем са Економског фалутета Универизтета у Београду, разговарао о томе шта стоји иза великог богатства људи са Форбсове листе најбогатијих.

Кључне поруке из наступа Миљана Премовића:

Богатство није само резултат иновације – оно је резултат перцепције.
У 21. веку, капитал се не мери само у доларима, већ у пажњи. Бренд је постао нова валута. Најбогатији људи света не продају само производе – они продају осећај.

Милијардери су мајстори маркетинга.
Елон Маск не продаје само аутомобиле – он продаје свемир и будућност. Џеф Безос не продаје књиге – он продаје време. Марк Закерберг не продаје апликације – он продаје идентитет. Њихов успех је спој технологије и storytelling-а. Без маркетинга, били би успешни – са маркетингом, постали прича и у овој емсији.

Шта је данас пресудно за успех?
Требамо сви себи поставити питање: шта је то за мене успех? Номинално говорећи, знање је улазница, идеја је гориво, а поверење је валута.

Приче о успеху – мотивација или илузија?
Оне могу бити и једно и друго. Мотивација је важна, али ако се сведе на „само веруј у себе“, онда смо на погрешном путу и у домену бајки. Успех није copy-paste – он је комбинација личног труда и друштвених околности.

Маркетинг као алат за промену.
Ако га користимо да промовишемо одрживост, образовање, једнакост – онда престаје да буде само алат за продају и постаје алат за развој.

Како размишљати као људи који стварају вредност?
Питајте себе: „Шта решавам себи и другима?“ уместо „Колико ћу зарађујем?“ Размишљајте као креатори из угла потрошача, а не као потрошачи из угла креатора. Учи, повежи се, тестирај идеје. И најважније – не чекај савршене услове. Они који мењају свет, обично почну без ичије дозволе са печатом и потписом надлежног органа.


📺 Погледајте целу емисију и сазнајте шта смо закључили о будућности економије и улози бренда у свету који се мења:
👉 Погледајте видео

Прочитајте још