Intelligence d.o.o. na Business Quality Academy Fakulteta organizacionih nauka

Naša kompanija će 5. i 6. decembra 2016. godine učestvovati na Business Quality Academy (BQA) koje se održava na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. BQA je projekat organizovan od strane studenata sa smera Menadžment kvaliteta i standardizacija i podržan je od strane Ministarstva omladine i sporta vlade Republike Srbije i Grada Beograda. Namenjen je … Više

Izvršni direktor Intelligence d.o.o. Miljan Premović za Politiku: Efekat rezervisanosti na rezultate istraživanja javnog mnjenja

Tri događaja sa pogrešnim prognozama rezultata izjašnjavanja birača – parlamentarni izbori i ,,Brexit“ u Velikoj Britaniji i predsednički izbori u SAD – uticali su na pad poverenja u istraživanja javnog mnjenja. Zašto su agencije grešile? Po svemu sudeći desile su se dve bitne promene. Prva se odnosi na ponašanje ljudi u vremenu kada su mediji … Više

Press release: Belgrade to host the biggest Mystery Shopping conference in Europe

From the 23rd to 25th May next year Belgrade will host the “Annual MSPA Europe Conference“, one of the most important global events in the world of Market Research and Mystery Shopping. The conference is organised by the world’s leading association for Mystery Shopping – MSPA (Mystery Shopper Provider Association). The “Annual MSPA Europe Conference … Više

Saopštenje: Beograd domaćin najveće mystery shopping konferencije u Evropi

„Godišnja MSPA Europe konferencija”, jedan od najznačajnijih globalnih događaja u oblasti mystery shoppinga (tajanstvene kupovine) održaće se u Beogradu od 23. do 25. maja iduće godine. Konferenciju organizuje najprestižnija asocijacija za metodu tajastvene kupovine na svetu MSPA – Mystery Shopper Provider Asocciacion. „Godišnja MSPA Europe konferencija 2017” predstavlja godišnji sastanak vodećih kompanija koje se profesionalno … Više

Intelligence d.o.o. na sajmu zapošljavanja Link2Job

Intelligence d.o.o. će učestvovati na sajmu zapošljavanja Link2Job koji se održava u Beogradu u hotelu Jugoslavija 14. oktobra od 10h do 18h. Nakon odličnog iskustva sa prošlog sajma, za ovaj smo pripremili dve osnovne ponude za zainteresovane. Praksa za poziciju HR manager assistant Intelligence d.o.o. Mystery Shopper HR manager assistant. Praksa za HR manager assistant-a … Više

O Intelligence d.o.o. sertifikaciji i obuci za tajanstvenog kupca – Mystery shopper-a

Zašto je važna obuka za tajanstvene kupce (mystery shopper-e), sertifikacija i zašto je uraditi kod nas? Mi smo profesionalna kopmpanija za mystery shopping istraživanja i organizujemo veliki broj procena na mesečnom nivou za poznate klijente. Naravno, angažujemo i veliki broj ljudi iz svih delova zemlje i Zapadnog Balkana. Kao članica MSPA imamo čast, pravo i mogućnost … Više

Počela sa radom naša nova platforma za online istraživanja OrangePanel.com

OrangePanel.com je online platforma (CAWI) za istraživanja ponašanja potrošača i javnog mnjenja koja omogućava kompanijama da na brz, precizan i troškovno povoljniji način dođe do pouzdanih informacija. OrangePanel.com panelistima koji se prijave i odgovore na naše ankete pruža mogućnost da se u isto vreme zabave, da omoguće sebi da se njihov glas čuje i da … Više

Intelligence na sajmu zapošljavanja Link2Job 22. aprila 2016.

Intelligence d.o.o. će učestvovati na sajmu zapošljavanja Link2Job koji se održava 22. aprila 2016. godine u Hotelu Jugoslavija. Događaj počinje u 10h i zvršava se u 18h, a organizator je Centar za razvoj karijere (Link group). Zadovoljstvo nam je da mladima pružimo šansu za praksu, zaposlenje ali i da aktivno učestvuju u našim istraživačkim projektima kao … Više

Zadovoljstvo zaposlenih – NHS je u korelaciji sa NPS-om!

Sada je konačno potvrđeno! Visoki rezultati u zadovoljstvu na radu zaposlenih u korelaciji su sa visokim rezultatom na Net Promoter Score-a (NPS) skali. Članovi MSPA iz Holandije (asocijacije kojoj i Intelligence d.o.o. pripada prim. aut.) su radili na poređenju Net Happiness Score-a (NHS) sa rezultatima mystery shopping-a. Rezultati iz gornje tabele su iz poslednja dva … Više

Kako potencijalni mystery shopperi da izbegnu prevare u mystery shoppingu

“Idite u kupovinu, kupite proizvod i bićete plaćeni za to!” Za većinu ljudi ovo zvuči suviše dobro da bi bilo istinito. Kada je posao tajanstvene kupovine u pitanju, uvrežena su različita mišljenja. S obzirom da još ne postoji dovoljna upoznatost o ovoj vrsti poslova, postoje oni koji su skeptični i koji će biti sigurni da … Više

Počeo sa radom prvi portal o Mystery shopping-u na srpskom jeziku

Kompanija Intelligence d.o.o. iz Beograda pokrenula je prvi Internet portal u Srbiji i regionu koji je namenjen metodi tajanstvene kupovine – Mystery shopping-u koji možete pronaći na adresi: http://www.mysteryshopper.rs Ova metoda jednako doprinosi donosiocima odluka u top menadžmentu ali i u sektorima marketinga, prodaje, ljudskih resursa… Ipak, mystery shopping je pomalo prekriven velom tajne, moguće … Više

Srećna Nova godina i Božićni praznici

Dragi prijatelji i kolege, Mi smo ove godine stekli mnogo divnih prijatelja u Srbiji i svetu, te realizovali puno različitih istraživačkih projekata. Posebno smo srećni što smo mrežu naših saradnika za hiljade novih ljudi. Intelligence izveštaje čitaju najveće domaće svetske i domaće kompanije, pa smo mi ostvarili cilj za 2015 godinu a to je da budemo jedan korak bliži našoj viziji … Više

Novogodišnja poklon analiza: BG kafići – Ko posećuje beogradske kafiće i ko sa kim sedi?

U beogradskim kafićima najčešće sede dva gosta. Generalno nešto više muškaraca (56%) nego žena posećuje kafiće, a da dame retko sede same pokazuje najnovije istraživanje naše kompanije koje je sprovedeno oktobra 2015. godine. Muškarci vole da sami popiju piće u pre podnevnim časovima, uglavnom radnim danom, a većina takvih «solo drinkera» ima između 25 i … Više

Novogodišnja poklon analiza: BG kafići – Najlepši beogradski kafić je…

Neko kaže da je lepota subjekivna, a neko da je lepota univerzalna i objektivna. Ove dileme su ipak za filozofske rasprave, a za nas koji se bavimo marketingom (u poslenovom smislu) je relevantno samo ono što kažu naši kupci ali i stejkholderi. Zato smo i pitali naše ispitanike koji beogradski kafić je najlepši, a značajna … Više