“Intelligence сам основао 2011. у Београду. Идеја ми је тада била да пружим превасходно домаћим компанијама професионална истраживања уз транспаренту цену. Стране истраживачке компаније су код нас имале као фокус велике интернационалне клијенте, а ја сам желео да попуним једну празнину понудом прилагођену нашим компанијама. Временом се показало да је тај рецепт добар и када су у питању стране компаније, чак и оне са Форбсове листе 500.” каже Миљан Премовић и додаје: ”Наш слоган од истраживања до изврсности управо говори о нашим намерама и каквом развоју тежимо. Желимо да максимизујемо резултате у продаји, услузи, односу према купцима и према запосленима и вредности бренда за наше клијенте.”
Миљан Премовић има реализованих преко 300 истраживачких пројеката и преко 10 година професионалног искуства у истраживањима. Управља системом који број више хиљада сарадника у Србији. Сви домаћи медији као и они у региону објављују његова мишљења у вези са услугом, потрошачима и генерално маркетингом. Гостује на свим националним медијима, а његове оцене пренели су и страни велики медији као што је El Mundo, националне агенције Грчке, Шпаније… Објављивао је научне чланке, држи предавања на Београдском универзитету и професионалним конференцијама, семинарима и вебинарима у земљи и иностранству. Креирао је архитектуру за два Онлине истраживачка софтвера.
На предлог Привредне коморе Србије, члан је Парламента Привредне коморе Београда.
Власници или топ менаџери домаћих и страних компанија као што су MPC Holding, Admiral Bet, Lilly, Comtrade, NIS Gazprom, DoorDash – Wolt Market, LC Waikiki, Porsche Grupa, Lukoil, Balkan Bet, Intercontinental, Maistra Grоup и многи други (једнако важни), су користили налазе истраживања и стручних мишљења Миљана Премовића у стратешком и оперативном управљању. Иако је већина пројеката којим је руководио била у корпоративном свету, сложена истраживања је водио на међународним пројектима у оквиру EBRD-a, Светске Банке, Тилбург Универзитета као и на домаћем пољу.
Светски медији о Миљану Премовићу
Налазе таквих истраживања су преносили велики светски медији као што је Ле Монде, националне агенције Шпаније и Грчке али и бројни домаћи, Политика, РТС 1, ПРВА, РТВ, Тањуг, Бета и други.
Организација професионалних конференција
Учествовао је у организацији највећег међународног професионалног mystery shopping догађаја у Србији коју је спровела глобална асоцијација МСПА. Потом је организовао први српски mystery shopping догађај под називом MS DAY CLIENT.
Прво онлајн репрезентативно истраживање у Србији
Први у Србији је објавио научно верификовано истраживање јавног мњења које је спроведенo онлајн са интеревалом поверења од 95% и маргиналном грешком од ±2,85.
Закажите састанак да откријемо која од наших експертиза највише одговара Вашим плановима за одрживи раст.