Hajde da započnemo 2014. godinu tako što ćemo raditi ono što nas čeka tokom cele godine – da učinimo naše kupce srećnim! Pomoć je ono što oni žele, ali kada oni to hoće i kad im je potrebna. Ne dopustite da vaše mušterije sami, bez vaše pomoći, tragaju za rešenjima svog problema. Budite tu i olakšajte im.
Ovo su pet stvari koje se vaši kupci nadaju da čuju od vaše kompanije u 2014-oj:
- “Dopustite mi da ja to sredim za Vas.” Šta je gore od zvanja korisničkog servisa i prebacivanja iz jednog sektora u drugi, i tako sve dok se ne pojavi neko ko zna kako da pomogne. Obučite svoje zaposlene u korisničkom servisu tako da umeju da daju odgovor na sve zahteve mušterija. Ili bar osigurajte da svako zna ko je odgovarajuća osoba koja može da pomogne, kako bi poziv mušterije bio prebačen samo jednom.
- “Nisam siguran/na, ali daću sve od sebe da pronađem pravu informaciju za Vas.” Mušterije cene iskrenost. Ako ne znate odgovor, uzmite njihovo ime, broj telefona ili email adresu i kontaktiajte ih sa povratnom informacijom. Ključna stvar je održati dobar kontakt.
- “Žao mi je.” Saosećajte sa mušterijom ako su frustrirani zbog nečega ili ako jednostavno imaju loš dan. Budite ljubazni i stavite im do znanja da vam je stalo.
- “Hvala Vam što ste nas kontraktirali. Kako mogu da Vam pomognem?” Ljubaznost će vas odvesti daleko. Mušterije vole da čuju „hvala“ na početku razgovora.
- “Vidim da ste naš kupac već dugi niz godina. Hvala Vam na lojalnsti.” Ovo je važno da naglasite ukoliko želite da gradite lojalnost prema vašem brendu. Kada komunicirate sa mušterijom i vidite koliko godina su koristili vaše usluge- stavite im to do znanja. To će mušteriji stvoriti bolji i dugotrajni ji doživljaj.
Šta mušterije ne žele?
Automatizovan sistem poruka koji eliminiše svaku nadu da će razgovarati sa stvarnom osobom. Budite lični i ljubazni i 2014-a će vam doneti jako puno zadovoljstva!
Ako želite da saznate zadovoljstvo/stav Vaših kupaca prilikom komunikacije sa zaposlenima, mi imamo rešenje. Kontaktirajte nas.
—
Članak: Suzan Ros, Web Surveys