WMN – Ne potcenjujte “m commerce”!

Kategorija: Market vesti Intelligence

Kompanije koje ne uspeju da na vreme razviju “m commerce” (kupovina preko mobilnog telefona ili “smart” uređaja) propustiće veliki potencijal koji ovakav način trgovine nudi, kaže izvršni direktor “Marketing Week-a”.

Marketari ne bi smeli da ignorišu istraživanje koje je objavio “Morgan Stanley” u kome se navode prognoze da će do 2014. trgovina preko mobilnih  i smart uređaja premašiti trgovinu preko računara.

Potrošači su već naviknuti na kupovinu “on-line” i postaju sve više relaksirani i kada je u pitanju kupovina putem “m commerce” tehnologije.

Pre nekoliko nedelja je kompanija “BrandAlley” lansirala ovakvu vrstu tehnologije, a “Asos” i “John Lewis” su još krajem oktobra počeli sa trgovinom preko “smart” uređaja. Prema istraživanju do sada je 27% ljudi naručilo robu na ovaj način, a 50% njih kaže da će to učiniti narednih godinu dana. Ukupno 11% od 1200 ispitanika kaže da je kupilo turističku uslugu ili kartu preko telefona, dok je njih 7% kupilo nešto skuplju robu (npr. frižider i sl.)

Sledeće godine se očekuje rast prodaje za 132% za kupovine u supermarketima.