Prvo nacionalno reprezentativno istraživanje realizovano online

Kategorija: Market vesti Intelligence

Kao poklon za Novu 2021. našim klijentima, ali i svim građanima Srbije, objavili smo interesantno istraživanje 30. decembra 2021.
Ovo je prvo objavljeno istaživanje na nacionalnom uzorko koje je četvorostruko stratifikovano (pol, godine, region i urbano-ruralno) a obavljeno tehnikom CAWI (Computer-assisted web interviewing), tj putem online ankete. Istraživanje ima interval poverenja od 95% I marginalnu grešku od ±2,85, a ukupno je anketirano 1.192 ispitanika.

Do sada je rađeno bezbroj online anketa na manjem ili većem uzorko od ovog ali do sada nije obajvljeno istraživanje rađeno naučno verifikovanom metodom na nacionalnom uzorku. Svakako tehnika prikupljanja CAWI ima određena ograničenja, kao što ima svaka poznata tehnika prikupljanja. Međutim, u Srbiji ima dovoljno domaćinstava sa Internet priključkom, te se uzorakovanje može obaviti brzo, precizno i sa manjim troškovima nego ikada ranije.

Ovo istraživnje su objavili Tanjug I Fonet, a preneli veliki mediji poput Radio Televizije Vojvodine, B92, Novosadskog Dnevnika, Kurira, Alo-a,…

Ovde možete preuzeti celokupan izveštaj u kojem je po prvi put izmereno koliko građani Srbije vole Novaka Đokovića, Nikolu Jokića, Nemanju Vidića; Kada će se
sve vratiti u “normalu” zbog potersa usleg Koronavirusa; Gde će biti za dočeka, a gde bi voleli da otputuju… Link za preuzimanje Novogodisnje-Intelligence-istrazivanje-2020-Fin