Online recenzije i njihov uticaj na proces odlučivanja

Kategorija: Market vesti Intelligence

Istraživanja pokazuju da najveći broj kupaca (preko 90%) čita Internet recenzije pre obavljanja kupovine.

Potencijalni kupci na Internet portalima pretražuju iskustva drugih kupaca kako bi mogli što više da saznaju o vašoj usluzi ili proizvodu.  Komentari i iskustva ostavljeni na Internetu predstavljaju veoma moćan alat za donošenje odluka o kupovini. Čak 91% kupaca starosti od 18 do 34 godine veruje onlajn recenzijama isto onoliko koliko i ličnim preporukama. (source: qualtrics.com)

Negativne recenzije ozbiljno utiču na kupovinu određenog proizvoda i/ili usluge. Nakon čitanja negativnih recenzija proizvoda dostupnih na online platformama, četiri od pet kupaca je odustalo od kupovine.

Sa druge strane, pozitivni komentari i utisci kupaca koji su korisnici proizvoda i/ili usluga, podstiču druge na kupovinu i u 31% slučajeva žele da potroše i više novca.

Podstičite svoje kupce da ostavljaju komentare, budite aktivni u odgovaranju, kako na pozitivne tako i na negativne komentare, budite transparentni i obratite pažnju na recenzije sa lažnih profila.