Digitalna transformacija i prilagođavanje 2021.

Kategorija: Market vesti Intelligence

U poslednjih godinu dana, vreme koje provodimo online se višestruko povećalo, naročito kada su u pitanju edukacija, poslovanje i kupovina. Takva promena uslovila je i prilagođavanje biznisa i načina na koji oni pružaju korisničku podršku. Te transformacije su propraćene i drugačijim očekivanjima samih kupaca koja imaju od brendova.

Povećanje digitalne komunikacije rezultiralo je time da kupci sada očekuju veću transparentnost, pregršt informacija, sposobnost da dođu do brendova putem različitih kanala i u svako doba, kao i brže i personalizovanije odgovore. Da bi rešili nove izazove, mnoge kompanije okreću se digitalnim rešenjima i prilagođavaju svoja postojeća rešenja novim zahtevima.

Kompanije koje su prihvatile digitalnu transformaciju su 26% profitabilnije od svojih konkurenata, dok 82% kompanija sa odličnim performansama navode da posvećuju veliku pažnju unapređenju korisničkog iskustva na mreži (source: superoffice)

Digitalni alati kao što su rešenja za korisničku podršku, live chat  i centri za korisničku pomoć na mreži mogu pomoći da kupci uvek imaju dodirnu tačku – bez obzira gde se nalaze i kada žele da kontaktiraju neki brend. Takvi alati pomažu prilikom pružanja doslednih i pravovremenih informacija i odgovora.