Mystery shopping tracking FMCG – Q4 2019

Najnovije istraživanje “Intelligence” o usluzi koju u trgovinama dobijaju potrošači u Srbiji pokazuje da ona na gotovo duplo nižem nivou nego na Zapadu. Iako je nešto bolji rezultat u odnosu na prethodni kvartal, u Srbiji je ako se posmatra usluga u prodavnicama robe široke potrošnje pred Novu 2020. godinu kvalitet iznosio 52%, dok je evropski … Više

Generalni direktor za Dnevnik 2 RTS-a o mirisima u brendiranju

Generalni direktor Intelligence d.o.o. Beograd, Miljan Premović je za RTS dao izjavu koja je objavljena u Dnevniku 2 u nedelju 27. oktobra 2019. godine. “Korišćenje mirisa u brendiranju nije nova pojava na tržištu i nastao je mnogo pre nego što se marketing definisao kao naučna disciplina. Nažalost zloupotreba mirisa je svoju ekspanziju doživela u moderno … Više

Rezultati istraživanja: Gde potrošači u Srbiji dobijaju najbolju, a gde najlošiju uslugu

Promet robe široke potrošnje (prodavnice, trgovinski lanci…) u Srbiji iznosi preko 10 milijardi evra godišnje, što predstavlja jedno od najvećih domaćih tržišta. Zato smo želeli da proverimo kakvu uslugu srpski potrošači dobijaju za svoj novac i to ne samo u sektoru robe široke potrošnje već i tamo gde se prodaje tehnika, u kafićima, u pekarama, … Više

Gde potrošači dobijaju najbolju a gde najlošiju uslugu u Srbiji

Sproveli smo istraživanje gde potrošači dobijaju najbolju a gde najlošiju uslugu u Srbiji. Koristili smo najobjektivniju metodu merenja – mystery shopping. U avgustu i septembru 2019. godine smo u preko 800 procena u najvećim gradovima proverili šest tržišnih sektora: robu široke potrošnje (FMCG), banke, pekare, tehniku, modu (fashion retail) i kafiće. Intelligence work in progress … Više

Održan MS Day PRO No5 u Beogradu

MS Day PRO No5, održan je 19. maja 2019. godine u Beogradu sa preko 40 prijavljenih učesnika iz 12 gradova i mesta iz cele zemlje. Događaj je namenjen napredovanju tajanstvenih kupaca (mystery shopper-a) i ima za njih višestruku korist. Takođe, ovakva vrsta događaja služi za razvoj metode, kako procesa rada tako i kvaliteta koji dobijaju … Više

Intelligence na 20. godišnjoj MSPA konferenciji

Tamo gde su glavna dešavanja u vezi sa mystery shopping-om tu je i Intelligence. MSPA, tj. MSPA Europe/Africa kao krovna ogranizacija za mystery shopping svake godine organizuje događaj koji okuplja profesionalce i korisnike mystery shopping istraživanja. Ove godine se od 21. do 23. maja konferencija održava u Splitu, a prošle godine je bila u Portugalu. … Više

Zašto je Net Happiness Score važan za Human Resource

Net Happiness Score (NHS), tj. indeks sreće/zadovoljstva zaposlenih je doživeo veliku popularnost među vodećim brendovima u Evropi i Severnoj Americi. One kompanije u Srbiji koje sprovode Net Promoter Score (NPS) na ispravan način, znaju koliko taj alat pomaže u praćenju stepena zadovoljstva i lojalnosti potrošača, ali i segmentaciji, komunikaciji sa ciljnim grupama i predviđanju povećanja/pada … Više

Nova verzija profesionalnog softvera za Mystery shopping

Shopper Analytic Software (SAS) je profesionalni softver namenjen mystery shoppingu.  Softver smo razvili samostalno na bazi iskustva i potrebna naših klijenata i saradnika (tajanstvenih kupaca). Softver ima četiri modula:– Admin modul– Klijent modul– Regrut modul– Tajanstveni kupac modul Softver nam omogućava da proces izveštavanja prema klijentu učinimo veoma brzim. Pojedinačne procene je moguće 24/7 pregledati, … Više

Mystery shopping najbolja part-time aktivnost na svetu

Prema našim ali i prema drugim relevantnim istraživanjima, mystery shopping tj. tajanstvena kupovina je rangirana ili najbolje ili barem među prva tri najbolje part time aktivnosti kojima čivek može da se bavi. Bilo da se radi o studentima, zaposlenima, nezaposlenima ili penzionerima, svi mogu da rade ovaj honorarni posao. Tajanstvena kupovina omogućava da kupac može … Više

Održan MS Day PRO No4 u Beogradu

Mystery shopping dan (MS Day PRO), koji naša kompanija održava nekoliko puta u toku godine, održan je 3. novembra 2018. u prostorijama naše kompanije. “MS Day PRO No4” je seminar namenjen našim mystery shopperima sa ciljem upoznavanja sa trendovima u ovom poslu, kao i učenje kroz radionice tj. rešavanje studije slučaja. Ovaj jedinstveni sistem obuke … Više

U Beogradu održana najveća B2B konferencija posvećana Mystery Shoppingu – MS Day Client 2018

Najveća B2B konferencija, koju je najavio i beogradski Blic a podržala najznačajnija mystery shopping asocijacija sveta (MSPA), održana je 19. septembra 2018. godine u PC Ušće Tower. Na konferenciji je učestvovalo više od 80 predstavnika najznačajnijih kompanija u Srbiji. Konfereciju je otvorio Miljan Premović, osnivač i direktor kompanije Intelligence. Prvi deo konferencije je bio posvećen … Više

Intelligence organizuje Mystery Shopping Day namenjen klijentima

Mystery Day je događaj koji je do sada u organizaciji naše kompanije bio namenjen isključivo našim tajanstvenim kupcima i onima koji bi to želili da postanu. Ove godine ćemo napraviti veliku konferenciju koja se sastoji iz seminara i radionica, a koja je namenjena postojećim i budućim korisnicima mystery shopping-a. Događaj pod nazivom “Mystery Day Client … Više

Novi logo Intelligence d.o.o. – 3i

Sa velikim zadovoljstvom Vam predstavljamo naš novi “3i” logo – intelligence; inovation; integrity; Iako je logo u potpunosti nov, korporativne boje su nepromenjene: crna (90%) i narandžasta, a sada je dodata i nijansa sive. “3i” nije samo novi logo, on predstavlja osnov naših vrednosti i novog korporativnog identiteta.   Inspiracija Naš novi logo je inspirisan … Više

Mystery Day PRO No3 održan u Novom Sadu

Naša kompanija održala je treći po redu seminar Mystery DayPRO 26. aprila u Novom Sadu namenjen tajanstvenim kupcima. Ovo je treći seminar po redu, stoga smo i dalje ostali jedina kompanija u Srbiji koja održava ovakve vrste okupljanja kao članica MSPA, najprestižnije asocijacije za mystery shopping. Učesnici iz nekoliko gradova Severne i Centralne Srbije sa … Više

Evropska regulativa o zaštiti podataka o ličnosti – GDPR i istraživanje tržišta

Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti, odnosno General Data Protection Regulation (GDPR) je uredba kojom Evrospki parlament, Savet i Evrospka komisija (EK) ojačavaju i objedinjuju zaštitu podataka o ličnoti u Evrposkoj uniji (EU). Takođe se bavi iznošenjem podataka o ličnosti izvan EU, što je jedinstveno u ovoj oblasti jer „pogađa” i države koje nisu … Više