Customer journey program – važnost i benefiti

Customer journey program predstavlja celokupno iskustvo koje jedan kupac ima sa kompanijom.  Obuhvata sve interakcije kupaca na svim kanalima, uređajima i dodirnim tačkama tokom svake faze korisničkog ciklusa – od svesti o kompaniji pa do lojalnosti. Uz kombinacije alata koji se koriste u istraživanju ponašanja potrošača, mogu se prikazati (ne)zadovoljstvo, slabost brenda i napor koji … Više

15. mart – svetski dan prava potrošača

O pravima potrošača Džon F. Kenedi govorio je 15.marta 1962. godine na Kongresu u SAD. Kenedi je predložio tom prilikom četiri osnovna prava potrošača: Pravo na bezbednost, Pravo da potrošač bude informisan, Pravo na izbor i Pravo da bude saslušan a Kongres je uvažio ova prava. Nedugo nakon prvog obeležavanja ovog dana, generalna skupština UN … Više

Generalni direktor Miljan Premović na Seminaru studenata Ekonomskih fakulteta E:kop

Seminar studenata Ekonomskih fakulteta E:kop koji se održava na Kopaoniku od 11. do 14.03.2021. okuplja studente, profesionalce i akademce u želji da svojim mladim kolegama približe i bolje objasne trenutne probleme sa kojima će se suočiti na tržištu rada. Cilj ovih predavanja jeste da podstaknu razmenu kreativnih ideja, preduzetničkog duha i diskusije o aktuelnim problemima … Više

Koliko negujete odnose sa svojim kupcima?

Relationship marketing, odnosno marketing odnosa sa kupcima, predstavlja dugoročnu strategiju sa fokusom na izgradnju bliskih odnosa između kompanije i kupaca. Istraživanja su pokazala brojne benefite ulaganja u ovu vrstu strategije. Ne samo da je isplativije plasirati nove proizvode i usluge već postojećim kupcima (čak 6-7 puta jeftinije), već je i manja verovatnoća da će kupci … Više

Zanimljiva statistika :)

Intelligence mreža saradnika broji preko 4200 anketara, supervizora, tajanstvenih kupaca u Srbiji, Crnoj Gori i BiH. 72% svih naših kolega, saradnika, anketara, super vizora i tajanstvenih kupaca čine upravo žene.  

Odliv kupaca – koliko odlazak jednog kupca košta kompaniju?

Odliv kupaca predstavlja broj onih kupaca koji tokom određenog vremenskog perioda napuste vašu kompaniju i prestanu da kupuju/koriste vaše proizvode i usluge. Stopa odliva kupaca pokazuje kako napreduje vaše poslovanje i koliko kupaca držite uz vas. Zašto je stopa odliva važna za vašu kompaniju? Gledajući finansijski aspekt, potrebno je uložiti 5 puta više novca u … Više

Šta su VOC podaci i kako vam mogu pomoći da povećate rast prodaje?

VOC Data (Voice of customer) podaci predstavljaju jednu od strategija istraživanja koja za cilj ima da pomogne kompaniji da otkrije šta njeni kupci misle o kompaniji, proizvodima koje prodaju ili usluzi koju pružaju. Definicija koju su dali Abbie Griffin i Džon R. Hauser još 1993. godine glasi ovako: “VOC podaci pružaju detaljno razumevanje zahteva kupaca … Više

Kućni ljubimci u Srbiji: ko više voli papagaje a ko mačke?

Brojne istraživačke studije otkrile su da ljudi koji imaju nekog kućnog ljubimca su generalno boljeg zdravlja, manje posećuju lekare, više vežbaju i manje su depresivni. Kućni ljubimci takođe mogu imati značajan uticaj kod redukcije alergija i astme ali i pružanja podrške prilikom socijalne interakcije sa drugim ljudima. (izvor: National center for health research) Iako je … Više

Kakav stav građani Srbije imaju o porodici Karađorđević?

Na državni praznik Sretenje, objavili smo rezultate iz našeg nacionalno reprezentativnog istraživanja, u kom smo, između ostalog, pitali građane Srbije kakav stav imaju o našoj kraljevskoj porodici Karađorđević. 39,5% građana Srbije ima pozitivan stav, 11,5% ima negativan, dok su ostali neutralnog mišljenja. U urbanim sredinama imaju pozitivniji stav o njima (40,1%) nego u ruralnim (37,9%). … Više

Sretenjsko istraživanje 2021 – PODRŠKA RESTARUACIJI PARLAMENTARNE MONARHIJE U SRBIJI I REPUTACIJA KRALJEVSKE PORODICE KARAĐORĐEVIĆ

Povodom Dana državnosti Repubilke Srbije 2021. želili smo da javnosti predstavimo kakva je podrška monarhiji i kraljevskoj porodici. Restauraciju parlamentarne monarhije u Srbiji podržava 25,2% građana, dok je protiv 20,3%. Ostali su neutralni ili nemaju stav. Pozitivno mišljenje prema kraljevskoj porodici Srbije ima 39,5%, dok negativan ima 11,5% ispitanih. U istraživanju je učestvovalo 1192 ispitanika, … Više

Koliko često koristimo laptop i desktop računare?

U našem nacionalno reprezentativnom i naučno verifikovanom istraživanju koje smo sproveli u decembru 2020. godine, čak 25% Beograđana navelo je da najčešće tokom dana koristi laptop ili desktop računare. Na severu Srbije takođe se svakodnevno koriste računari (21,7%), dok nešto manje na zapadu(19,9%) i jugu(18,7%). Posmatrajući celu Srbiju, ovo je češći slučaj u urbanim (23,6%) … Više

Koliko Srbi provode vremena online?

Prema istraživanjima (thenextweb.com) prosečno vreme koje provedemo na Internetu iznosi 6 sati i 42 minuta. Ovo je prosek za ceo svet. Posmatrajući Srbiju, u našem poslednjem nacionalno reprezentativnom istraživanju saznali smo da čak 36,4% građana Srbije provodi preko 5h na Internetu svaki dan, uključujući ukupno provedeno vreme na mobilnim telefonima i računarima. Žene su nešto … Više

Kakav stav imaju Srbi o Milošu Bikoviću?

Beograđani imaju veoma pozitivan stav prema našem glumcu, Milošu Bikoviću, koji se proslavio u filmovima Južni vetar, Montevideo – Bog te video kao i u serijama Stižu dolari i Bela lađa. Generalno, Srbi imaju veoma pozitivan stav o ovom mladom glumcu (73,5% ukupno). 3,9% stanovništva ima negativan stav o njemu dok su ostali neutralnog mišljenja. … Više

Građani Srbije o Emiru Kusturici

U našem velikom istraživanju, pitali smo građane Srbije kakvo mišljenje imaju o našem poznatom filmskom režiseru Emiru (Nemanji) Kusturici. 60,2% naših građana ima pozitivan stav o njemu, 4,6% ima negativan dok su ostali građani neutralnog stava. Emir Kusturica je nešto popularniji kod muškaraca (63,9%) nego kod žena (56,6%). Posmatrajući regione u Srbiji, na jugu (63,6%) … Više