Šta kupci rade za brendove koje vole?

Lojalnost kupaca predstavlja skup činioca poput zadovoljstva kupaca, pozitivnih iskustava kupaca i ukupne vrednosti proizvoda i/ili usluga koje kupac dobija od kompanije/brenda. Kada je kupac lojalan određenom brendu/kompaniji, na njega ne mogu lako uticati kategorije poput visine cene ili dostupnosti proizvoda i/ili usluga. Spremni su da plate i više ukoliko dobiju isti kvalitetan proizvod ili … Više

Građani Srbije učestvuju u humanitarnim akcijama

S obzirom da čak 64% građana Srbije najčešće tokom dana koristi upravo mobilni telefon i ne čudi što je upravo slanje SMS poruka za učešće u humanitarnim akcijama toliko rasprostranjeno kod naših građana. U našem velikom nacionalno reprezentativnom istraživanju čak 80,7% svih ispitanika navodi da su nekada slali ili aktivno i dalje šalju SMS u … Više

Mystery shopping nije muzika za svačije uši

Kada je biznis u nastajanju i/ili imate jedan ili par objekata u kojima poslujete, uz dobru organizaciju i jasnu podelu rada, možete veoma lako sami da držite pod kontrolom sve procese i da u svakom trenutku znate šta se na terenu dešava. Ipak, kada se posao razvije ili su u pitanju veliki sistemi, delegiranje poslova … Više

Customer journey program – važnost i benefiti

Customer journey program predstavlja celokupno iskustvo koje jedan kupac ima sa kompanijom.  Obuhvata sve interakcije kupaca na svim kanalima, uređajima i dodirnim tačkama tokom svake faze korisničkog ciklusa – od svesti o kompaniji pa do lojalnosti. Uz kombinacije alata koji se koriste u istraživanju ponašanja potrošača, mogu se prikazati (ne)zadovoljstvo, slabost brenda i napor koji … Više

15. mart – svetski dan prava potrošača

O pravima potrošača Džon F. Kenedi govorio je 15.marta 1962. godine na Kongresu u SAD. Kenedi je predložio tom prilikom četiri osnovna prava potrošača: Pravo na bezbednost, Pravo da potrošač bude informisan, Pravo na izbor i Pravo da bude saslušan a Kongres je uvažio ova prava. Nedugo nakon prvog obeležavanja ovog dana, generalna skupština UN … Više

Generalni direktor Miljan Premović na Seminaru studenata Ekonomskih fakulteta E:kop

Seminar studenata Ekonomskih fakulteta E:kop koji se održava na Kopaoniku od 11. do 14.03.2021. okuplja studente, profesionalce i akademce u želji da svojim mladim kolegama približe i bolje objasne trenutne probleme sa kojima će se suočiti na tržištu rada. Cilj ovih predavanja jeste da podstaknu razmenu kreativnih ideja, preduzetničkog duha i diskusije o aktuelnim problemima … Više

Koliko negujete odnose sa svojim kupcima?

Relationship marketing, odnosno marketing odnosa sa kupcima, predstavlja dugoročnu strategiju sa fokusom na izgradnju bliskih odnosa između kompanije i kupaca. Istraživanja su pokazala brojne benefite ulaganja u ovu vrstu strategije. Ne samo da je isplativije plasirati nove proizvode i usluge već postojećim kupcima (čak 6-7 puta jeftinije), već je i manja verovatnoća da će kupci … Više

Zanimljiva statistika :)

Intelligence mreža saradnika broji preko 4200 anketara, supervizora, tajanstvenih kupaca u Srbiji, Crnoj Gori i BiH. 72% svih naših kolega, saradnika, anketara, super vizora i tajanstvenih kupaca čine upravo žene.  

Odliv kupaca – koliko odlazak jednog kupca košta kompaniju?

Odliv kupaca predstavlja broj onih kupaca koji tokom određenog vremenskog perioda napuste vašu kompaniju i prestanu da kupuju/koriste vaše proizvode i usluge. Stopa odliva kupaca pokazuje kako napreduje vaše poslovanje i koliko kupaca držite uz vas. Zašto je stopa odliva važna za vašu kompaniju? Gledajući finansijski aspekt, potrebno je uložiti 5 puta više novca u … Više

Kućni ljubimci u Srbiji: ko više voli papagaje a ko mačke?

Brojne istraživačke studije otkrile su da ljudi koji imaju nekog kućnog ljubimca su generalno boljeg zdravlja, manje posećuju lekare, više vežbaju i manje su depresivni. Kućni ljubimci takođe mogu imati značajan uticaj kod redukcije alergija i astme ali i pružanja podrške prilikom socijalne interakcije sa drugim ljudima. (izvor: National center for health research) Iako je … Više

Kakav stav građani Srbije imaju o porodici Karađorđević?

Na državni praznik Sretenje, objavili smo rezultate iz našeg nacionalno reprezentativnog istraživanja, u kom smo, između ostalog, pitali građane Srbije kakav stav imaju o našoj kraljevskoj porodici Karađorđević. 39,5% građana Srbije ima pozitivan stav, 11,5% ima negativan, dok su ostali neutralnog mišljenja. U urbanim sredinama imaju pozitivniji stav o njima (40,1%) nego u ruralnim (37,9%). … Više

Sretenjsko istraživanje 2021 – PODRŠKA RESTARUACIJI PARLAMENTARNE MONARHIJE U SRBIJI I REPUTACIJA KRALJEVSKE PORODICE KARAĐORĐEVIĆ

Povodom Dana državnosti Repubilke Srbije 2021. želili smo da javnosti predstavimo kakva je podrška monarhiji i kraljevskoj porodici. Restauraciju parlamentarne monarhije u Srbiji podržava 25,2% građana, dok je protiv 20,3%. Ostali su neutralni ili nemaju stav. Pozitivno mišljenje prema kraljevskoj porodici Srbije ima 39,5%, dok negativan ima 11,5% ispitanih. U istraživanju je učestvovalo 1192 ispitanika, … Više

Koliko često koristimo laptop i desktop računare?

U našem nacionalno reprezentativnom i naučno verifikovanom istraživanju koje smo sproveli u decembru 2020. godine, čak 25% Beograđana navelo je da najčešće tokom dana koristi laptop ili desktop računare. Na severu Srbije takođe se svakodnevno koriste računari (21,7%), dok nešto manje na zapadu(19,9%) i jugu(18,7%). Posmatrajući celu Srbiju, ovo je češći slučaj u urbanim (23,6%) … Više