Kako pomoći kupcima da vas lakše kontaktiraju?

Sa aspekta kupaca, pronalaženje kontakt podataka kompanije predstavlja prvi korak ka rešavanju njihovog problema. Taj korak treba da bude jednostavan i lak. Međutim, istraživanja  pokazuju da čak 41% svih ispitanih kompanija nema kontakt informacije vidljive na svom web site-u ili su ti podaci slabo vidljivi. (www.superoffice.com) Kompanije koje su se našle na listi najboljih u … Više

Online recenzije i njihov uticaj na proces odlučivanja

Istraživanja pokazuju da najveći broj kupaca (preko 90%) čita Internet recenzije pre obavljanja kupovine. Potencijalni kupci na Internet portalima pretražuju iskustva drugih kupaca kako bi mogli što više da saznaju o vašoj usluzi ili proizvodu.  Komentari i iskustva ostavljeni na Internetu predstavljaju veoma moćan alat za donošenje odluka o kupovini. Čak 91% kupaca starosti od … Više

Digitalna transformacija i prilagođavanje 2021.

U poslednjih godinu dana, vreme koje provodimo online se višestruko povećalo, naročito kada su u pitanju edukacija, poslovanje i kupovina. Takva promena uslovila je i prilagođavanje biznisa i načina na koji oni pružaju korisničku podršku. Te transformacije su propraćene i drugačijim očekivanjima samih kupaca koja imaju od brendova. Povećanje digitalne komunikacije rezultiralo je time da … Više

Uskršnji izveštaj, maj 2021 – Koliko građani Srbije veruju u Boga i koju slavu slave

Srpska pravoslavna crkva i njeni vernici sutra, 02.05. proslavljaju najradosniji hrišćanski praznik – Vaskrs. U čast ovog praznika objavljujemo rezultate nacionalno peprezentativnog istraživanja (CAWI) koje smo sproveli na uzorku od 1.192 građana u celoj zemlji; Koliko naši građani veruju u Boga; Koliko njih veruje da je Gospod Isus Hristos vaskrsao i koje su najčešće slave. … Više

Svetski dan knjige – Koje knjige vole da čitaju građani Srbije

Povodom Svetskog dana knjige i autorskih prava želili smo da javnosti predstavimo rezultate istraživanja u vezi sa žanrovima književnih dela koja građani Srbije vole da čitaju. U istraživanju je učestvovalo 1192 ispitanika, a istraživanje je sprovedeno na nacionano reprezentativnom višestruko stratifikovanom istraživanju sprovedenom CAWI tehnikom. Građani Srbije najviše vole da čitaju romane (22,7%), klasike i … Više

Šta kupcima smeta prilikom online kupovine?

Prema istraživanjima koja su sproveli u Stat Counter-u, 52% celokupnog Internet saobraćaja dolazi upravo sa mobilnih telefona. Kada je Srbija u pitanju, 64% naših građana se izjasnilo da najčešće tokom dana koristi upravo mobilni telefon. Ipak, šta je to što najviše smeta kupcima kada je u pitanju pristup online prodavnicama putem mobilnih telefona? Prema navodima iz Superoffice-a, čak 52% ispitanih … Više

Šta kupci rade za brendove koje vole?

Lojalnost kupaca predstavlja skup činioca poput zadovoljstva kupaca, pozitivnih iskustava kupaca i ukupne vrednosti proizvoda i/ili usluga koje kupac dobija od kompanije/brenda. Kada je kupac lojalan određenom brendu/kompaniji, na njega ne mogu lako uticati kategorije poput visine cene ili dostupnosti proizvoda i/ili usluga. Spremni su da plate i više ukoliko dobiju isti kvalitetan proizvod ili … Više

Građani Srbije učestvuju u humanitarnim akcijama

S obzirom da čak 64% građana Srbije najčešće tokom dana koristi upravo mobilni telefon i ne čudi što je upravo slanje SMS poruka za učešće u humanitarnim akcijama toliko rasprostranjeno kod naših građana. U našem velikom nacionalno reprezentativnom istraživanju čak 80,7% svih ispitanika navodi da su nekada slali ili aktivno i dalje šalju SMS u … Više

Mystery shopping nije muzika za svačije uši

Kada je biznis u nastajanju i/ili imate jedan ili par objekata u kojima poslujete, uz dobru organizaciju i jasnu podelu rada, možete veoma lako sami da držite pod kontrolom sve procese i da u svakom trenutku znate šta se na terenu dešava. Ipak, kada se posao razvije ili su u pitanju veliki sistemi, delegiranje poslova … Više

Customer journey program – važnost i benefiti

Customer journey program predstavlja celokupno iskustvo koje jedan kupac ima sa kompanijom.  Obuhvata sve interakcije kupaca na svim kanalima, uređajima i dodirnim tačkama tokom svake faze korisničkog ciklusa – od svesti o kompaniji pa do lojalnosti. Uz kombinacije alata koji se koriste u istraživanju ponašanja potrošača, mogu se prikazati (ne)zadovoljstvo, slabost brenda i napor koji … Više

15. mart – svetski dan prava potrošača

O pravima potrošača Džon F. Kenedi govorio je 15.marta 1962. godine na Kongresu u SAD. Kenedi je predložio tom prilikom četiri osnovna prava potrošača: Pravo na bezbednost, Pravo da potrošač bude informisan, Pravo na izbor i Pravo da bude saslušan a Kongres je uvažio ova prava. Nedugo nakon prvog obeležavanja ovog dana, generalna skupština UN … Više

Generalni direktor Miljan Premović na Seminaru studenata Ekonomskih fakulteta E:kop

Seminar studenata Ekonomskih fakulteta E:kop koji se održava na Kopaoniku od 11. do 14.03.2021. okuplja studente, profesionalce i akademce u želji da svojim mladim kolegama približe i bolje objasne trenutne probleme sa kojima će se suočiti na tržištu rada. Cilj ovih predavanja jeste da podstaknu razmenu kreativnih ideja, preduzetničkog duha i diskusije o aktuelnim problemima … Više

Koliko negujete odnose sa svojim kupcima?

Relationship marketing, odnosno marketing odnosa sa kupcima, predstavlja dugoročnu strategiju sa fokusom na izgradnju bliskih odnosa između kompanije i kupaca. Istraživanja su pokazala brojne benefite ulaganja u ovu vrstu strategije. Ne samo da je isplativije plasirati nove proizvode i usluge već postojećim kupcima (čak 6-7 puta jeftinije), već je i manja verovatnoća da će kupci … Više

Zanimljiva statistika :)

Intelligence mreža saradnika broji preko 4200 anketara, supervizora, tajanstvenih kupaca u Srbiji, Crnoj Gori i BiH. 72% svih naših kolega, saradnika, anketara, super vizora i tajanstvenih kupaca čine upravo žene.