Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping i nagradne igre

Mystery shopping je sjajna metoda koja pruža širok spektar informacija sve sa ciljem poboljšanja usluge ka vašem krajnjem kupcu ili korisniku. U kojoj korelaciji se nalaze Mystery shopping metoda i nagradne igre? Nagradne igre su veoma često sastavni deo poslovanja, sa ciljem promovisanja novih proizvoda, usluga i građenja odnosa sa kupcima. Mystery shopping tu dolazi … Više

Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping kao alat za ocenjivanje obuke zaposlenih

Bez obzira na delatnost koju obavljate, koje proizvode ili usluge pružate, obuka zaposlenih je neophodna kako bi se svrha vašeg poslovanja sprovodila nesmetano a procesi rada odvijali na ispravan način. Ukoliko ste imali obuku zaposlenih na temu prodaje novog proizvoda, njegovih karakteristika, prednosti, mana i načina rešavanja primedbi ili bilo koju obuku vezanu za obavljanje … Više

Intelligence obeležava 11. godina postojanja

Danas proslavljamo 11 godina postojanja na tržištu Srbije. Da li znate da naš mali tim od desetak članova uspešno vodi veliki tim od preko 4000 spoljnih saradnika koji na godišnjem nivou sprovede oko 6500 mystery shopping poseta poziva, online kupovina i anketa? Prvih 5 godina su bile godine razvoja metode, širenja znanja i svesti o … Više

Intelligence Market Research već sedam godina član MSPA Europe

Već sedmu godinu zaredom, ponosni smo članovi najvažnije mystery shopping asocijacije na svetu, MSPA. Ova asocijacija okuplja profesionalce iz oblasti mystery shopping-a, postavlja standarde u radu i prati razvoj svojih članova kroz godišnje konferencije i razna predavanja. 2017. godine imali smo tu čast, da sa našim klijentom učestvujemo u konferenciji MSPA koja je održana u … Više

Šta je dobar slogan? Gostovanje u emisiji Rečeno i prećutano

Šta je to slogan i kako da razlikujemo dobre slogane od onih loših? Radio emisija Rečeno i prećutano na Radio Beograd 2 svakodnevno obrađuje različite društvene teme u cilju razotkrivanja onoga što je rečeno “između redova”. Tema današnje emsijie jesu slogani sa kojima se susrećemo u svakodnevnom životu. Pisanje slogana može da bude mukotrpan proces. … Više

Kako pomoći kupcima da vas lakše kontaktiraju?

Sa aspekta kupaca, pronalaženje kontakt podataka kompanije predstavlja prvi korak ka rešavanju njihovog problema. Taj korak treba da bude jednostavan i lak. Međutim, istraživanja  pokazuju da čak 41% svih ispitanih kompanija nema kontakt informacije vidljive na svom web site-u ili su ti podaci slabo vidljivi. (www.superoffice.com) Kompanije koje su se našle na listi najboljih u … Više

Online recenzije i njihov uticaj na proces odlučivanja

Istraživanja pokazuju da najveći broj kupaca (preko 90%) čita Internet recenzije pre obavljanja kupovine. Potencijalni kupci na Internet portalima pretražuju iskustva drugih kupaca kako bi mogli što više da saznaju o vašoj usluzi ili proizvodu.  Komentari i iskustva ostavljeni na Internetu predstavljaju veoma moćan alat za donošenje odluka o kupovini. Čak 91% kupaca starosti od … Više

Digitalna transformacija i prilagođavanje 2021.

U poslednjih godinu dana, vreme koje provodimo online se višestruko povećalo, naročito kada su u pitanju edukacija, poslovanje i kupovina. Takva promena uslovila je i prilagođavanje biznisa i načina na koji oni pružaju korisničku podršku. Te transformacije su propraćene i drugačijim očekivanjima samih kupaca koja imaju od brendova. Povećanje digitalne komunikacije rezultiralo je time da … Više

Uskršnji izveštaj, maj 2021 – Koliko građani Srbije veruju u Boga i koju slavu slave

Srpska pravoslavna crkva i njeni vernici sutra, 02.05. proslavljaju najradosniji hrišćanski praznik – Vaskrs. U čast ovog praznika objavljujemo rezultate nacionalno peprezentativnog istraživanja (CAWI) koje smo sproveli na uzorku od 1.192 građana u celoj zemlji; Koliko naši građani veruju u Boga; Koliko njih veruje da je Gospod Isus Hristos vaskrsao i koje su najčešće slave. … Više

Svetski dan knjige – Koje knjige vole da čitaju građani Srbije

Povodom Svetskog dana knjige i autorskih prava želili smo da javnosti predstavimo rezultate istraživanja u vezi sa žanrovima književnih dela koja građani Srbije vole da čitaju. U istraživanju je učestvovalo 1192 ispitanika, a istraživanje je sprovedeno na nacionano reprezentativnom višestruko stratifikovanom istraživanju sprovedenom CAWI tehnikom. Građani Srbije najviše vole da čitaju romane (22,7%), klasike i … Više

Šta kupcima smeta prilikom online kupovine?

Prema istraživanjima koja su sproveli u Stat Counter-u, 52% celokupnog Internet saobraćaja dolazi upravo sa mobilnih telefona. Kada je Srbija u pitanju, 64% naših građana se izjasnilo da najčešće tokom dana koristi upravo mobilni telefon. Ipak, šta je to što najviše smeta kupcima kada je u pitanju pristup online prodavnicama putem mobilnih telefona? Prema navodima iz Superoffice-a, čak 52% ispitanih … Više

Šta kupci rade za brendove koje vole?

Lojalnost kupaca predstavlja skup činioca poput zadovoljstva kupaca, pozitivnih iskustava kupaca i ukupne vrednosti proizvoda i/ili usluga koje kupac dobija od kompanije/brenda. Kada je kupac lojalan određenom brendu/kompaniji, na njega ne mogu lako uticati kategorije poput visine cene ili dostupnosti proizvoda i/ili usluga. Spremni su da plate i više ukoliko dobiju isti kvalitetan proizvod ili … Više

Građani Srbije učestvuju u humanitarnim akcijama

S obzirom da čak 64% građana Srbije najčešće tokom dana koristi upravo mobilni telefon i ne čudi što je upravo slanje SMS poruka za učešće u humanitarnim akcijama toliko rasprostranjeno kod naših građana. U našem velikom nacionalno reprezentativnom istraživanju čak 80,7% svih ispitanika navodi da su nekada slali ili aktivno i dalje šalju SMS u … Više

Mystery shopping nije muzika za svačije uši

Kada je biznis u nastajanju i/ili imate jedan ili par objekata u kojima poslujete, uz dobru organizaciju i jasnu podelu rada, možete veoma lako sami da držite pod kontrolom sve procese i da u svakom trenutku znate šta se na terenu dešava. Ipak, kada se posao razvije ili su u pitanju veliki sistemi, delegiranje poslova … Više

Customer journey program – važnost i benefiti

Customer journey program predstavlja celokupno iskustvo koje jedan kupac ima sa kompanijom.  Obuhvata sve interakcije kupaca na svim kanalima, uređajima i dodirnim tačkama tokom svake faze korisničkog ciklusa – od svesti o kompaniji pa do lojalnosti. Uz kombinacije alata koji se koriste u istraživanju ponašanja potrošača, mogu se prikazati (ne)zadovoljstvo, slabost brenda i napor koji … Više