Blic, Nova, Pink, Infostud i Kurir o mystery shoppingu i izjava direktora Miljana Premovića

Raduje nas da je tema tajanstvene kupovine (mystery shopping-a) ponovo aktuelna u domaćim medijima. Smatramo da je važno da se pravilno shvate benefiti koje imaju potrošači i kompanije korišćenjem ove metode. Svi mediji su preneli Intelligence d.o.o. kao najrelevantniju adresu za mystery shopping. 🙂 Linkovi: Blic, Nova, Infostud, Mondo, Kurir, Pink, Espresso, Alo, NS Uživo … Više

Zašto je Net Happiness Score važan za Human Resource

Net Happiness Score (NHS), tj. indeks sreće/zadovoljstva zaposlenih je doživeo veliku popularnost među vodećim brendovima u Evropi i Severnoj Americi. One kompanije u Srbiji koje sprovode Net Promoter Score (NPS) na ispravan način, znaju koliko taj alat pomaže u praćenju stepena zadovoljstva i lojalnosti potrošača, ali i segmentaciji, komunikaciji sa ciljnim grupama i predviđanju povećanja/pada … Više

Mystery shopping najbolja part-time aktivnost na svetu

Prema našim ali i prema drugim relevantnim istraživanjima, mystery shopping tj. tajanstvena kupovina je rangirana ili najbolje ili barem među prva tri najbolje part time aktivnosti kojima čivek može da se bavi. Bilo da se radi o studentima, zaposlenima, nezaposlenima ili penzionerima, svi mogu da rade ovaj honorarni posao. Tajanstvena kupovina omogućava da kupac može … Više

Zadovoljstvo zaposlenih – NHS je u korelaciji sa NPS-om!

Sada je konačno potvrđeno! Visoki rezultati u zadovoljstvu na radu zaposlenih u korelaciji su sa visokim rezultatom na Net Promoter Score-a (NPS) skali. Članovi MSPA iz Holandije (asocijacije kojoj i Intelligence d.o.o. pripada prim. aut.) su radili na poređenju Net Happiness Score-a (NHS) sa rezultatima mystery shopping-a. Rezultati iz gornje tabele su iz poslednja dva … Više