Bikini za decu marketinški promašaj 2011

Kategorija: Market vesti Intelligence

Bikini za devojčice firme “Aberkombi & Fič” proglašen je za najveći marketinški promašaj godine, objavljeno je na internet stranici “Dejli Fajnans”.

Američki proizvodač odeće za mlade, lansirao je dečiju liniju kupaćih kostima “Ešli” sa grudnjakom povećanog obima, a prema opisu na firminom sajtu kostim je namenjen devojčicama od osam do 14 godina. Pošto je dobila mnoge primedbe roditelja i pedijatara, kompanija je izmenila preporučen uzrast na 12-14 godina.

Na drugom mestu na listi marketinških promašaja našao se servis za prodaju DVD disketa kompanije “Netfliks” pod nazivom “Kvikster”. Kompanija “Netfliks”, koja se u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi bavi onlajn-slanjem popularnih filmova i poštanskom dostavom DVD disketa, podelila je ta dva servisa, izazvavši oštru kritiku korisnika.

Na trećoj poziciji rejtinga obreli su se električni automobili “ševrolet volt” kompanije “Dženeral Motors”. Iako je kompanija ubrzala plasman električnih vozila za pola godine, u prvom mesecu je uspela da proda samo 125 ovih automobila.

Preostala mesta na listi marketinskih promašaja zauzeli su telefon “HTC Status” sa specijalnim tasterom “Šer” za korišćenje “Fejsbuka”, tablet “PlayBook” kompanije RIM, novi “Fijat 500” i “Diznijev” 3D-film “Marsu su potrebne mame”.

Na sajtu “Dejli fajnans” je ranije objavljen lista 25 najvećih promašaja u istoriji marketinga.

Među njima su se našli energetsko piće nazvano “Kokain”, muška kolonska voda “Harlej Dejvidson”, jogurt “Kosmopoliten” i gotova jela pod brendom “Kolgejt”, flaširana foda za kuce i mace “Žedno kuče!” i donje rublje “Bic”.

Izvor: Tanjug