Традиционално Intelligence новогодишње истраживање смо спровели међу 200 тајанствених купаца, а они су нам из перспективе потрошача изнели своје мишљење о услузи у Србији.
Налази показују да је услуга у односу на прошлу годину на истом нивоу (47,6%) са тенденцијом побољшања (38,2%).
Генерално гледано најбоља услуга, ако се говори о великим ланцима трговине је у дрогеријама.
Да је индекс задовољства запослених у директној корелацији са услугом, снагом бренда, смањеном флуктуацијом и већим профитом сведочи и то да су управо у купци приметили да су у дрогеријама запослени најзадовољнији. Док са друге стране најнезадовољнији су у продавницама робе широке потрошње.
Цео извештај можете погледати овде.
Ово је прво јавно објављено истаживање такве врсте код нас. Истраживање је спроведено у децембру 2023. у свим већим градовима и местима код нас.