За ПРВА ТВ, Миљан Премовић је говорио о примени mystery shopping методе и о послу тајанственог купца (mystery shopper-a).
Новинара је занимала сврха те методе, односно да ли је њен циљ кажњавање или добијање отказа. Миљан Премовић је напоменуо да то не би смело да буде суштина методе јер свакоме може да се пронађу недостаци у раду, а нарочито са онима који раде у сектору услуга са крајњим потрошачима. Циљ mystery shopping методе је мерење перформанси искуства које има купац и побољшања услова да услуга буде на оном нивоу на којем менаџмент жели.
Такође, постављало се питање какви су профили тајанствених купаца, да ли је то нека врста тајних агената и слично. Наравно, и то је једна од предрасуда, како је рекао Миљан Премовић и додао: “Тајанствена куповина се не разликује од обичне куповине осим што је тајанствени купац адекватно обучен да пренесе своје искуство на начин на који ми као агенција можемо да обрађујемо податке (и то велики број) и да на основу тога вршимо анализе и дајемо смернице. Свакако, тајанствени купац треба да има нешто бољу пажњу и фокус на “ситнице” али то није ништа екстремно.”
Захваљујемо ТВ екипи ПРВА и ТВ Б92 на прилогу.