Generalni direktor Intelligence d.o.o. Beograd, Miljan Premović je za RTS dao izjavu koja je objavljena u Dnevniku 2 u nedelju 27. oktobra 2019. godine.
“Korišćenje mirisa u brendiranju nije nova pojava na tržištu i nastao je mnogo pre nego što se marketing definisao kao naučna disciplina. Nažalost zloupotreba mirisa je svoju ekspanziju doživela u moderno vreme. Nama je blizak primer aromatizovanja alkoholnih pića, ali i primer kada je kompanija Dizni puštala miris sveže pečenih kokica pre početka filma”, objasnio je Premović.
Na pitanje novinara da prokomentariše aktivnost kompanije Lidl koja je aromatizovala neka autobuska stajališta mirisom pekare je izjavio :” Iz ove akcije se možda može razumeti da Lidl ima problem sa pozicioniranjem na našem tržištu i da želi još neki profil svojih kupaca od “baba Linde” pa im je stalo da pokažu “inovativnost” u reklamiranju. Međutim, ovo nije inovativan pristup, a ukoliko se miris koji su ljudi osetili na stajalištima razlikuje od onog u pekari, može da dovede potrošača u zabludu. Međutim, ja sam uveren da će Lidl uskoro upoznati naše potrošače i shvatiti šta pekara znači za našu svakodnevnicu.”
Prilog možete pogledati ovde.
Dnevnik 2, 27.10.2019. možete pogledati ovde.