REŠENJA
Na osnovu naučno i praktično verifikovanih metoda razvili smo konkretna rešenja koja našim klijentima omogućavaju da eksploatišu usluge na optimalan način. Svoje iskustvo i znanje smo pretočili u razvoj merljivih i pouzdanih informacija za donošenje odluka i stvaranje veće vrednosti naših klijenata.
01
Perfect Service Program
Perfect Service Program (PSP) je holistički mystery shopping program motivacije zaposlenih. Detektuje, meri i poboljšava rezultate i prodaju. Misija naših ljudi je da usluga koju pružaju naši klijenti bude najbolja i da se razvija.
Vrednosti PSP programa:
- smanjuje flukutalciju zaposlenih,
- povećava prodaju,
- povećava broj lojalnih kupaca,
- podstiče takmičarski duh,
- motivišu najbolje i
- preventivno deluju na probleme.
U okviru PSP-a se nalaze sistemi:
- Chalenge,
- Best result,
- Smile and Shine,
- XP Talks,
- Mystery Card i
- Up Up Up!
Ovi sistemi se kombinuju u toku talasa ili perioda u godini u odnosu na rezultate i deluju na "bolna" mesta. Pored ovih sistema razvijamo i tailor-made rešenja koji važi samo za
određenog klijenta.
02
Mystery tracking
Pomoću mystery shopping metode pratimo i objavjujemo gde potrošači u Srbiji imaju najbolju uslugu u FMCG sektoru.
Mystery tracking inhouse Intelligence projekat koji je startovao prvi put u Srbiji u III kvartalu 2019. godine. Mystery tracking prate najveći mediji u Srbiji: Tanjug, Blic, RTV, Pink, B92, Dnevnik, Mondo, Politika, Kurir, Telegraf,...
Glavne nalaze i analize želimo da podelimo sa svima besplatno. Cilj nam je da ovim podstaknemo takmičenje među kompanijama u FMCG sektoru i uslugu koju dobijaju potrošači u Srbiji podignemo na viši nivo.
03
Net Promoter Score
Net Promoter Score je najmoćniji istraživački alat za određivanje lojalnosti potrošača. Povećanje indeksa NPS-a je dobar znak boljih prodajnih rezultata u narednom periodu i obrnuto. Takođe, NPS je jedan od osnovnih promenljivih u razumevanju tržišnih segmenata, odnosno određivanja ciljnih grupa.
Lepota NPS-a je što se bazira na dva relativno jednostavna pitanja:
- Da li biste prijateljima preporučili ovu prodavnicu? Ocenu dajte od 1 do 10, 1 da ne biste nikako, a 10 da biste to uradili veoma rado.
- Zašto?
Radi se o kvantitativnoj istraživačkoj metodi koja može da se sprovodi offline ili online.
04
InStore and Price Audit
Fokus InStore Audit-a je na analizi fakta sa terena i efikasnom informisanju klijenta. Cene kod konkurenata i klijenta, akcije i promocije, sređenost i popunjenost rafova, izloženost cena, istaknutost POS materijala, voblera, postera i sl.
InStore Audit se radi u tri forme:
- skeniranja na terenu kod konukrencije
- detaljne kontrole kvaliteta i
- otvorene procene.
05
Net Happiness Score
Izuzetno važan pokazatelj uspešnosti procedura, obuka i treninga koji prolaze zaposleni od sreće i zadovoljstva poslom kojim se bave. NHS ne samo da je u korelaciji sa NPS-om (što znači da je u korelaciji sa povećanjem/smanjenjem prihoda), već se bazira i na sličnoj logici metrike. Za razliku od NPS-a gde potrošači odgovaraju na anketu, NHS ocenjuju mystery shopperi.
NHS analizira dva ključna pitanja:
- Da li su zaposleni izgledali srećno na poslu? Ocena se daje od 1 do 10, 1 za one koji nisu izgledali ni malo srećno i 10 za one koji su bili veoma srećni dok rade.
- Zašto tako mislite?
06
Mystery Eye
Rešenje koje ima dva važna cilja.
Prvi je da optimizuje mystery shopping projekat. Precizno definiše modele ponašanja potrošača i predstavlja rešenje koje se koristi za postavljanje mystery shopping projekta i za evaluaciju.
Drugi daje marketingu i prodaji klijenta novu vizuru o potrošačima i pomaže u planiranju dizajna POS-a, te inbound planiranju.
07
Micro.Location.Potential
Bitno smanjuje rizik otvaranja novog prodajnog mesta i predstaljva važan alat za donošenje odluka. Analiza uzima u obzir preko 20 faktora koji utiču na atraktivnost lokacije i podeljeni su na tri faze: socijalno okruženje, konkrencija i potrošači.
Ekspertiza pored predefinisanih faktora kao što su pozicija konkurencije, veličine objekata, radno vreme, cene nekretnina, lokalni brend imidž klijentauzima itd., u obzir uzima specifičnosti tržišta na kojem posluje klijent ali i specifičnost samog klijenta. Algoritam za izračuvanje atraktivnosti se prikazuje indeksom na skali od 0 do 100.
08
Consumer Journey
Veoma slikovito i aplikativno prikazujemo kako izgelda "putovanje" Vašeg kupca. Uz kombinacije alata koji se koriste u istraživanju ponašanja potrošača, prikazujemo (ne)zadovoljstvo, slabost brenda i napor koji potrošači osećaju tokom procesa kupovine ili postusluga.
Bez nagađanja, veoma precizno merimo i delujemo na kritične situacije, a kao krajnji rezultat je povećanje zadovoljstva potrošača, jačanje poverenja u brend i povećanje prodaje.